torsdag, april 21

Allting har ett slut

Det är slut. Den här bloggen kopplat med bokrecenserandet, det blev för hårt. Jag kan bara ta och konstatera kallt och rått att jag inte är någon bokbloggare längre, dock kvarstår faktumet att jag är en mycket stolt före detta sådan.

Själva bloggandet har jag ändå inte totalt gett upp hoppet med, så vill du fortfarande läsa det jag skriver och kanske lite mer om mitt liv tycker jag att du ändå ska följa med mig till min nya, alldeles vanliga blogg Miserabelt.

Mina sista ord på Bokträdet är skrivna, och det med tårar i ögonvrån, men ni förlåter väl mig? Bloggen kommer att finnas kvar på nätet för att ni ska kunna gå tillbaka och läsa det jag skrivit, och även för att jag själv inte kan förmå mig att ta bort den. Det skulle göra allt för ont. Kanske jag en vacker dag återupptar bokbloggandet, Bokträdet fyllde ju trots allt  inte ens ett år.

4 kommentarer:

Tvillingarnas bokbuffé sa...

Å, så sorgligt!
Du ska i alla fall veta att vi tycker att din blogg är jättebra!
//Agnes och Katja

Linnea sa...

Vad synd! Din bokblogg var verkligen rolig att läsa!

Amelie sa...

Tråkigt :/ Jag gillar din bokblogg!

Lovisa sa...

Det är synd, men jag förstår dig. Ibland känner jag också så.