söndag, april 18

Välkommen till min nya blogg!

Om du har tagit dig ända hit kan jag underrätta dig om att detta är Bokträdet, min (Snusmumrikens) nya blogg!

Bloggen är egentligen tänkt som en blogg med boktips
, men för att kunna slutföra den planen behöver jag bekanta mig lite med det här stället. Skall dock försöka tipsa om en massa bra böcker som passar för många olika personligheter så att just Du hittar något att läsa och aldrig mer behöver gå tomhänt!

Jag vill gärna att ni också tipsar mig om bra böcker ni har läst eller läser någon av de böcker jag tipsat om och sedan berättar om era egna åsikter om boken. Allt detta kan ni göra i kommentarsfältet.

Men härmed avslutar jag och önskar er sköna lässtunder

/Snusmumriken

2 kommentarer:

Beate sa...

Hejsan!
Wow, vad fin din blogg är! Jag skall följa den aktivt!
Mvh. Pling

Sofia sa...

Kul att du tycker om den! Skall genast börja tipsa om lite böcker...