onsdag, februari 2

En award!

Boknea är den boktokiga person som gjorde min dag för en inte så hemskt lång tid tillbaka, genom att ge mig en Beeautiful Blogger Award. Tack ska du ha, Nea! Förutom att göra det oändligt svåra; att skicka vidare awarden, ska man dessutom svara på lite frågor den här gången.

Ta upp närmsta bok, slå upp sidan 18 och läs rad fyra, vad står det där?
Jag försöker för tillfället ta mig igenom Betrayed, den andra boken i serien om House of Night. Där står det:
"...least my favorite person at school. Actually, Aphrodite was probably..."


Vad var det senaste du såg på TV?
Jag ser inte särskilt mycket på tv, det händer ytterst sällan att jag knäpper på den frivilligt, så det blir mest halvtittande när den står på, vilket den till exempel gör nu. Det är något ointressant program om trix-skidning som visas - ni kan alltså ana hur uppmärksamt jag tittar...


Bortsett från datorn, vad hör du på just nu?
Jag hör på den övriga familjen som snackar strunt. Typ.


Vad har du på dig?
Vad brukar man ha på sig?


Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag är liksom lite mera för böcker...


Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ibland skulle det vara oförklarligt skönt att gå omkring i Stockholm och shoppa böcker... Eller i London.... Vilket med stor sannolikhet inte kommer att inträffa. Men drömma är väl aldrig fel?




Jag ger awarden till tre (eller fyra blir det väl:) personer som inte fått den av mig förr:
Agnes och Katja
Lovisa
Amelie

Sist men inte minst: Glöm inte att det är helt och hållet Neas förtjänst att jag över huvudtaget har någon award att dela ut, och helst skulle jag förstås ge den åt alla bokbloggare där ute och några till!

2 kommentarer:

Amelie sa...

Åh, tack så mycket! :D

Tvillingarnas bokbuffé sa...

Lite sent - men tack så jättemycket! Nu har vi skrivit om det på vår blogg, titta gärna in!