fredag, december 31

GOTT NYTT ÅR!!!

I brist på raketbilder...

Ni vet inte hur mycket jag grämer mig över att jag inte kan publicera detta inlägg inatt exakt klockan tolv. Det hade sannerligen varit kolt som bara den! Men nu är så inte fallet, alltså får ni nöja er med min lilla nyårshälsning just här och nu.

Jag skrev nyss i inlägget under om det gångna året och mina läsupplevelser (dock väldigt kortfattat), men ett nytt år betyder som sagt nya överraskningar och förbättringar på alla vis. Därför tänkte jag härmed be er, mina ärade läsare, att skicka en liten fjuttig kommentar innan ni lämnar sidan. Vad tycker ni om bloggen? Positivt, negativt? Inläggen? Annat? Vad kan jag förbättra? Vad vill ni se mer av?


Såja, lycka till med firandet av ett nytt, hoppeligen mycket gott år!

5 kommentarer:

Linnea sa...

Jag har nog inget dåligt att säga. Din blogg är redan superbra! :D

Emma sa...

Du kan ju schemalägga inlägg i blogspot så det kan komma upp precis när du vill. Då du skriver inlägget finns en pil nedanför rutan som man skriver i där det står Alternativ för inlägg. Om du trycker där kan du kryssa i Planerad till och fylla i datum och tid. Lycka till och gott nytt år!

Amelie sa...

Svar: Gud vad roligt att du gillar min blogg! :)
Det gör ju ingenting att det inte finns så mycket finlandssvenska bokbloggare, du passar ju jättebra in även här hos de svenska!

Svar till detta inlägg: Jag kommer ärligt inte på något som ska förbättras. Du skriver bra recensioner och det är bra att du har en bild i varje inlägg, det blir mycket roligare att läsa då! Du skriver bra och jag gillar att kika in på din blogg! :)

Emma sa...

Ja det är toppen med schemaläggning av inlägg! Då kan man skriva när man känner för det, mitt i natten, flera inlägg på rad, årssammanställning i juli, och så bara skriva in när man vill att de ska publiceras. Man behöver inte vara inloggad den tiden eller något sånt. Det sköter sig självt.

Hoppas ditt 2011 blir finfint!

Sofies bokblogg sa...

Även om vår boksmak kanske inte är så lika, så gillar jag din blogg :) Jag gillar färg, så det kanske inte skulle vara fel med något sådant på din blogg, annars är den fin :)