torsdag, januari 27

Hej, lilla blogg!

Ett typiskt förklarings inlägg i stil med hinner inte blogga blaablaablaa vill väl ingen veta av, och ändå kommer jag på mig själv i färd med att skriva ett sådant. Fy skäms! Saumensch! (Förklaring: Jag läser Boktjuven just nu...)

Jag har fullt upp just nu och ytterst lite till övers. Tid som jag visserligen ägnar åt att läsa, läsa på prov. Prov i historia. Ytterst roande. Icke. Nu är det dock över och det firar vi med en kort och avslappnande paus, vilken innehåller bl.a. örfilsbak och läsande av den anmärkningsvärt tunna Boktjuven. Blandat med lite ironi innan skolarbetet fortsätter i helgen går allt väl. Visst?

2 kommentarer:

Frida sa...

SVAR: Det är ju synd :( Är du ifrån Finland?

Linnea sa...

Hej!
Jag har gett din fina blogg en award. Ta en titt hos mig för att läsa mer ;)
/Nea