lördag, september 4

Gör din blogg större

Hej! Här nedanför har jag satt in några frågor och instruktioner om hur du kan hjälpa till att förbättra min blogg och även din om du kopierar nedanstående! Tipset om det här fick jag från Sofies bokblogg så titta gärna in till henne också.

Härifrån och neråt kan du kopiera:

Skulle du vilja ha en länk till din blogg här? Gör då såhär:
1. Svara på nedanstående frågor.
2. Länka min blogg i ett inlägg på din blogg, samtidigt som du kopierar dess frågor (eller skriver egna) så att andra kan hjälpa dig att förbättra din blogg. (Du kan kopiera nedre delen av inlägget)
3. Skriv en kommentar här under, med länkning till inlägget du skrivit, så länkar jag din blogg här!
Lätt som en plätt!
Och här kommer frågorna:
1. Vad tycker du om mina recensioner? För långa/korta?
2. Vad tycker du om bloggdesignen? Vad är bra? Vad kan bli bättre?
3. Övrigt? Några tips på hur jag kan bli bättre?

2 kommentarer:

Sofies bokblogg sa...

Hej! Kul att du kopierade detta :)
1. Dina resencioner är bra, lite lång ibland kanske, men annars bra!
2. Jag gillar din bloggdesign! Enkel, men det får ändå fram böckerna och texterna.
3. Fortsätt som nu, och ett tips, till alla bloggare egentligen, är att jobba mycket med texterna man lägger ut, så att de blir så bra och intressanta att läsa som möjligt!

Ebba sa...

Tjena! Trevligt att du hittade min blogg!
Jag läste precis din recension av Det fattas en tärning. Den var jättebra, du skriver intressant! Jag fick nästan lust att läsa om boken direkt!

Eftersom detta är första gången jag kikar in här på bloggen har jag inte läst så många av dina recensioner men de jag har läst gillade jag verkligen, vid första ögonkast ser det lite för långa ut kanske. Om det kan vara en negativ sak. Jag vet själv att jag ibland hoppar över recensionen bara för de är så långa. men i alla fall, när jag väl börjat läsa den gick det väldigt snabbt och *vips* så har man läst klart den! Önskar jag kunde skriva som du!