fredag, september 17

Nytt i bokhyllan

Johanna Lindbäcks nya bok Saker som aldrig händer, nu är den äntligen min. Något som jag älskar är doften av en ny bok som ingen ännu har bläddrat i. Sidorna är vita och släta, texten lyser klart och det luktar bok, en mycket angenäm lukt. Såklart kan man låna böcker från biblioteket, ett ställe jag brukar utnyttja rejält, men det är ändå inte samma sak, om ni förstår vad jag menar. Därför är det nu, bara jag har läst ut Ful eller snygg av Scott Westerfeld, med mycket glädje jag ska kasta mig in bland sidorna i Saker som aldrig händer och jag hoppas att den motsvarar mina höga förväntningar. Recension väntas också.

1 kommentar:

Sofies bokblogg sa...

Kolla gärna in min recension på boken. Jag är inte helnöjd, men jag hade nog för stora förhoppningar. Men det är ju Johanna Lindbäck som skrivit boken, därför finns det många guldkorn även i denna bok!