måndag, juni 21

Bokmärken

Hejsan!
En sak som, enligt mig, har stor betydelse när man läser är att ha ett fint bokmärke. Det gör läsupplevelse roligare, man blir glad varje gång man skall läsa och man tappar troligtvis inte bort sitt bokmärke lika lätt. Självklart kan man använda ett gammalt kvitto, en post-itlapp eller bara första bästa platta sak man kommer åt, men jag föredrar något mer orginellt. Här bredvid ser ni mitt bokmärke som gestaltar en lång kanin. Jag hittade min bokkanin på en marknad och jag vet att det finns jättemycket fina bokmärken i samma stil som mitt.
Så, satsa på fina bokmärken i sommar!
Snusmumriken

6 kommentarer:

Hellre barfota än boklös sa...

Jättegulligt bokmärke!

Sofia sa...

Roligt att du gillar mitt eget lilla husdjur!

Rebecca sa...

haha. viöket roligt bokmärke!
jag själv gillar också coola bokmärken men jag är så lat att jag oftast glömmer bokmärken och kommer bara ihåg sidan jag var på, eller tar den första platta sa=)
( lata mig!! )

Beate sa...

Va sött bokmärke! Och vad fin din nya layout är!
Pling

Sofia sa...

Adelina: Tack! Oj, du måste ha bra minne som kommer ihåg sidans nummer bara så där! Jag skulle aldrig komma långt utan ett bokmärke.

Pling: Tack och tack!!!!

Rebecca sa...

haha, jag kanske har bra minne??
Och det var väldigt roligt att du kommetnerade mig=) och tycker värkligen att du ska köpa nån katarina Von bredow bok=)
jag har bara några sidor kvar av Knappt lovligt nu även om den inte alls är som Syskonkärlek kan man inte sluta läsa=)